GARANTIE


Wij blijven op ons best om ervoor te zorgen dat de produkten in topconditie bij onze klanten afgeleverd worden. Echter kan het gebeuren dat de produkten beschadigd raken tijdens transport of door wat dan ook. Daardoor kunnen onze klanten een aanspraak maken op garantie. Binnen een termijn van 2 maanden na de ontvangst van het produkt zijn de klanten verplicht om een kontakt met ons op te nemen na constatering van het gebrek. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

KLACHTEN


Indien er om welke reden dan ook klachten zijn, neem dan eerst een kontakt met ons op. Dan gaan wij de klachten proberen op te lossen. Leidt dit echter niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om dit geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor de klanten in de EU ook mogelijk om hun klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer de desbetreffende klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het de klant vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.